چلسی روی آرامش نمی‌بیند: اخراج یک مدیر دیگر



کد خبر: 1952348
31 جولای 1402 در 5:53 بعد از ظهر |
7.6 هزار بازدید |

1نقطه نظر

کریستوفر ویول، مدیر فنی چلسی پس از کمتر از 7 ماه پیوستن به این باشگاه، آبی های لندن را ترک کرد.

چلسی آرام نمی گیرد: مربی دیگری را برکنار می کند

به گزارش “ترویکای ورزشی”، به نظر می رسد “چلسی” قرار نیست به این زودی ها استراحت کند. علاوه بر مشکلات فراوان چلسی چه در داخل و چه در خارج از زمین، آبی ها مدت هاست که از بی ثباتی مدیریتی رنج می برند.

چلسیدر جدیدترین نمونه از این بی ثباتی در مدیریت باشگاه، کریستوفر ویول کمتر از ۷ ماه پس از استخدام به عنوان مدیر فنی، چلسی را ترک کرده است. روزنامه انگلیسی گاردین اعلام کرد که وول که در دسامبر 2022 به عنوان مدیر فنی چلسی استخدام شد، اکنون این تیم را با مرخصی بدون حقوق ترک کرده است و عملاً اخراج افتخاری او را رقم زده است.

1900714

کریستوفر ویل آلمانی پیش از این در دپارتمان روابط خارجی چلسی کار می کرد و حدود 7 ماه پیش مدیر فنی این تیم شد. این احتمال وجود دارد که مائوریسیو پوچتینو از همکاری با این سرمربی آلمانی ناراضی بوده و چلسی که قصد دارد به خواسته سرمربی آرژانتینی خود عمل کند، دستور اخراج ویول را صادر کرده است.

بر اساس گزارش گاردین، وظایف ویل اکنون توسط دو مدیر ورزشی چلسی، پل وینستلی و لارنس استوارت انجام خواهد شد.

1900715

تاد بولی و مالکان چلسی امیدوار بودند که کریستوفر ویول بتواند به عنوان مدیر فنی فعالیت های فوتبالی چندین باشگاهی که مالک آن هستند را مدیریت کند. علاوه بر این، مالکان “چلسی” باشگاه فرانسوی “استراسبورگ” را نیز خریداری کردند.

1880080