سکه از صعود جا ماند؟


قیمت سکه امروز

اقتصاد 24- دیروز 5 تیرماه، قیمت طلا و سکه با وجود افت تقریبا پنج دلاری آنا جهانی، 200 تومان افزایش یافت.

لازم به ذکر است که قیمت جهانی طلا روز گذشته نوسانات زیادی را تجربه کرد و در زمان نگارش این گزارش با قیمت 1954 دلار معامله می شد.

فعالان بازار طلا و سکه می گویند همزمان با آغاز ماه محرم، بازار به رکود می رسد. آنها همچنین به نوسانات لحظه ای قیمت دلار، طلا و سکه اشاره می کنند و می گویند: «وقتی نوسانات زیاد و لحظه ای است، حتی فعالان بازار هم تمایلی به معامله ندارند. زیرا نوسانات در بازار به حدی است که قیمت ها تغییر می کند. تا زمانی که فاکتور نوشته شود.

به نظر می رسد که انکار قرارداد موقت ایران و آمریکا توسط جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، در حال حاضر بر بازارهای مالی تأثیری ندارد. علاوه بر این، شروع ماه محرم رکود بیشتری را برای بازار فلز زرد به همراه دارد.

قیمت انجماد نیم و ربع سکه

دیروز 5 تیرماه سکه امامی با 133 هزار تومان افزایش 27 میلیون و 634 هزار تومان معامله شد. قیمت سکه بهار نیز 200 هزار تومان افزایش یافت و 24 میلیون و 901 هزار تومان مبادله شد.


بیشتر بخوانید: قیمت طلا تا کی ثابت می ماند؟/ آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید طلا و سکه است؟


در روز آخر قیمت نیم سکه و ربع سکه تغییری نکرد و با قیمت روز یکشنبه معاوضه شد. نیم سکه 14 میلیون و 900 هزار و ربع سکه 9 میلیون و 900 هزار تومان داد و ستد شد. سکه گرمی روز گذشته 50 هزار تومان گران شد. قیمت خرید این قطعه 6 میلیون و 100 هزار تومان بوده است.

قیمت با حباب سکه

دیروز قیمت طلا نیز افزایش یافت. هر مثقال طلا نیز 16 هزار تومان 10 میلیون و 62 هزار تومان مبادله شد.

هر گرم طلای 18 عیار نیز با 5 هزار و 500 تومان افزایش قیمت 2 میلیون و 323 هزار تومان معامله شد. طلای مصرفی دیروز به قیمت دو میلیون و 292 هزار تومان رسید.

دیروز حباب تمام قطعات سکه و قیمت آنها دچار نوسان شد. حباب سکه امامی 47 هزار تومان، سکه بهار 114 هزار تومان و سکه گرمی 39 هزار تومان افزایش یافت. حباب نیم و ربع سکه نیز 50 و 25 هزار تومان کاهش یافت.

منبع: اخبار تجارتی