رسمی: انتقال جنجالی یک یوونتوسی به اینتر



کد مطلب: 1951764
28 جولای 1402 ساعت 21:30
8.6 هزار بازدید |

3نظر

خوان کوادرادو وینگر سابق یوونتوس به عنوان بازیکن آزاد به نراتزوری پیوست.

رسمی: جنجال بر سر انتقال بازیکنان یوونتوس به اینتر

به گزارش “ورزش سه”، اگرچه طی روزهای اخیر پیوستن خوان کوادرادو، ستاره سابق یوونتوس به اینتر قطعی شده بود، اما دقایقی پیش باشگاه اینتر با بیانیه ای رسمی از جذب کوادرادو خبر داد و اعلام کرد. . که بازیکن آزاد با قرارداد یک ساله است.نراتزوری ثابت است.

یوونتوسدر پایان ماه ژوئن قرارداد کوادرادو با یووه به پایان رسید و او این تیم را به صورت آزاد ترک کرد. با توجه به رقابت شدید یوونتوس و اینتر در فوتبال ایتالیا، نقل و انتقال بازیکنان بین این دو تیم همیشه بحث برانگیز است.

1899782

کوادرادو در تابستان 2015 از چلسی به یوونتوس پیوست. او هشت سال در تورین بازی کرد و 314 بازی برای یووه انجام داد. او در مجموع 26 گل برای بیانکونری به ثمر رساند. او با یوونتوس 5 بار قهرمان سری آ و 4 بار قهرمان کوپا ایتالیا شده است. ستاره کلمبیایی سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را نیز دارد و در سال 2017 در فینال مسابقات با پیراهن یووه به مصاف رئال رفت. در آن بازی یوونتوس شکست خورد تا کوادرادو جام قهرمانی را بدست نیاورد

1899783

خوان کوادرادو در طول سال‌های حضورش در یووه بارها در دربی‌های فشرده بین دو تیم شرکت کرده است که به دربی ایتالیا معروف است. باید دید واکنش انتقال بازیکن سابق یوونتوس به نراتزوری در آینده چگونه خواهد بود.