افشای جزئیات کودتا علیه دخیا: نقش کلیدی تن‌هاخ!



کد خبر: 1952718
2 اوت 1402 13:40
6.3 هزار بازدید |

4جنبه

سرمربی یونایتد شخصاً اونانا را راضی کرد

منچستریونایتد روی یک پروژه هیجان انگیز و موفق برای جذب آندره اونانا کار کرده است که جزئیات آن برای دیلی میل فاش شد.

جزئیات کودتا برای نقش کلیدی تنهاچ در دخیا فاش شد!

به گزارش ورزه سه، آندره اونانا هفته گذشته پس از امضای قراردادی 55 میلیون یورویی از اینترمیلان راهی منچستریونایتد شد. اریک تنهاچ البته چند هفته پیش کلیدهای این انتقال را به من داد و شخصا با دروازه بان کامرون به توافق رسید.

به گزارش دیلی میل، پس از فینال جام حذفی، سران منچستریونایتد متقاعد شدند که دیگر نمی توانند به داوید دخیا تکیه کنند و برای تیمی که جام های بیشتری می خواهد، به شش دروازه بان سیاه چال نیاز دارند. منچستر یونایتد با دو گل ایلکای گوندوگان توسط منچسترسیتی حذف شد و دخیا در این بازی تنبلی کرد.

از ابتدای فصل گذشته تنهاچ برای جذب آندره اونانا ابراز علاقه کرده است. دروازه بانی با سابقه بازی زیر نظر سرمربی هلندی در آژاکس. اما فصل گذشته، پس از انتقال به منچستریونایتد، دروازه بان اینتر ابتدا فکر کرد که به جای دخیا برای مقام اول بجنگد.

1901328

با این حال در هفته های پایانی فصل گذشته همه چیز مشخص شد و جای هیچ تردیدی نبود. دخیا در شکست 3-0 یونایتد مقابل سویا در لیگ اروپا دو اشتباه بسیار بد مرتکب شد که آنها را کنار گذاشت. او تنها دو هفته بعد در شکست 1-0 مقابل یونایتد یک گل ضعیف مقابل وستهم دریافت کرد و با عملکرد ضعیف خود در فینال جام حذفی به دوران حضورش در شیاطین سرخ پایان داد.

در پایان فصل، دخیا از قبول پیشنهاد تمدید قرارداد خودداری کرد و مبلغ قرارداد را کاهش داد تا به 12 سال حضورش در یونایتد پایان دهد. طولی نکشید که شیاطین سرخ جایگزینی برای او پیدا کردند، زیرا تنهاچ با یک گروه نقل و انتقالات معروف هلندی تماس گرفت تا به اونانا پیشنهاد دهد که مورد استقبال سرمربی یونایتد قرار گرفت.

1901329

اما منچستریونایتد تنها کسی نیست که اونانا را می خواهد. برای نهایی کردن این انتقال، باشگاه از طریق مدیر نقل و انتقالات استیو براون، که تابستان گذشته انتقال رایگان اونانا از آژاکس به اینتر را تایید کرده بود، با آلبرت بوتینز تماس گرفت.

تنهاچ سپس به آمستردام سفر کرد تا مستقیماً با اونانا صحبت کند. مذاکرات به خوبی پیش رفت و او توانست دروازه بان کامرونی را متقاعد کند که یونایتد باشگاه مناسبی برای او است و سرانجام این معامله پنجشنبه گذشته نهایی شد.