اسطوره ایتالیایی روزنامه معروف را به صلابه کشید!



کد خبر: 1950073
20 ژوئیه 1402 در 19:09
2.1 هزار بازدید |

0نظر

دانیله دروسی، ستاره سابق رم، با روزنامه La Repubblica که اتهامات سنگینی به او وارد کرده، پیروز شده است و می گوید غرامت دریافتی از این روزنامه را به بیمارستان اهدا خواهد کرد.

اسطوره ایتالیایی روزنامه معروف را جذب کرد!

به گزارش “ورزش سه”، روزنامه لارپوبلیکا چهار سال پیش با انتشار گزارشی جنجالی علیه دانیله دهروسی، اتهامات سنگینی را به او وارد کرد و خشم این ستاره رومی را برانگیخت.

تیتر گزارش روزنامه لارپولیسیا “شورش 10 روس و 3 سناتور علیه توتی” بود. در این گزارش ادعا شده است که دروسی در فصل دهم به همراه سه چهره تاثیرگذار در مدیریت باشگاه علیه چند نفر از جمله اوسبیو دی فرانچسکو سرمربی وقت این تیم کودتا کرده و خسارات هنگفتی به باشگاه وارد کرده است. .

ده روسی بلافاصله علیه این روزنامه معتبر ایتالیایی در دادگاه شکایت کرد و مدعی شد که این گزارش به ناعادلانه بدنام کرده و آبروی او را برده است. این پرونده یکی از جنجالی ترین پرونده های سیستم قضایی ایتالیا در سال های اخیر است.

دادگاه ایتالیا در نهایت به نفع دی روسی رای داد و روزنامه ایتالیایی، مدیر مسئول روزنامه، دو نویسنده مقاله را به پرداخت 27 هزار یورو غرامت به ستاره سابق جالوروسی محکوم کرد. این سه نفر باید هزینه دادرسی را نیز بپردازند که 9000 یورو برآورد شده است.

1896993

دانیله ده روسی امروز اعلام کرد که قصد استفاده از این غرامت را ندارد و هدف از شکایت از لارپولیکا تنها اعاده حیثیت و حیثیت اوست. او گفت که مبلغ غرامت را به بیمارستانی در رم اهدا خواهد کرد.

ستاره سابق رم گفت:دادگاه ثابت کرد که اتهامات بدخواهانه ای که علیه من مطرح شد و به شهرت من وارد شد، دروغ و بی اعتبار است. روزهایی که با چنین اتهامات فجیعی روبرو شدم، آرامش زندگی ام به کلی از بین رفت و هیچ کس و هیچ کس نتوانست آن آرامش را به من بازگرداند. من به چیزهایی متهم شده ام که هزاران سال نوری با شخصیت و زندگی حرفه ای من فاصله دارد. تنها چیزی که من را خوشحال می کند این است که بخش انکولوژی بیمارستان Bambin Gesso در رم از این غرامت استفاده خواهد کرد.

روزنامه Larpublica گفت که به این تصمیم اعتراض خواهد کرد و درخواست تجدید نظر خواهد کرد. این رسانه بدون افشای نام منبع خود اعلام کرد که از ادعاهای مطرح شده در این گزارش عقب نشینی نخواهد کرد.